1. Reklamationsret og udvidet produktgaranti


Din reklamationsret.

Du har 2 års reklamationsret fra modtagelsen af varen, dog skal du reklamere inden for ”rimelig tid”, efter du har konstateret en mangel. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Købelovens mangels-regler kan finde anvendelse.
Reklamationsretten betyder, at du kan klage over fejl og mangler i materialer og/eller fabrikation, der viser sig op til 2 år efter, at du modtog varen. Reklamationsretten bortfalder, hvis manglen er forårsaget af f.eks. fejlagtig eller uautoriseret reparation eller brug.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Skal der bestilles en ny del, må produktionstid påregnes. 



Udvidet produktgaranti

Vi forhandler markedets førende Premium senge, som er gennemtestede kvalitetsprodukter. Dette betyder, at vi kan tilbyde nogle af branchens absolut bedste produktgarantier nemlig:

(*Sætningen må ikke være over 2 cm noget sted på madrasbredden – bemærk garantien gælder ikke topmadrasser.)



Ovenstående er fælles for alle vores mærker, men der kan være yderligere garantier, som er forskellige fra brand til brand. 



Powered by FocalScope